torsdag den 21. oktober 2010

Thailand - Here I am! :)

Torsdag d. 21 Oktober 2010

Endelig ankommet til Thailand efter en lang ventetid, og ikke mindst en sindssyg lang flyvetur, som ikke blev til meget søvn på grund af en MEGET snaksalig og med tiden beruset mand. (NUMBER 1!) Det var han, og det skal jeg også love for at han fik fortalt! Han var en smule bims. Han gentog sig selv igen og igen, hvilket får mig til at tro at han måske ikke var helt normal – men sød som jeg er, fik jeg givet ham lidt respons på hans samtaler, hvilket gjorde min tur ufattelig lang og hård, men hans tur ganske skøn. - Det er jo altid noget J
ENDELIG ankom vi til lufthavnen, og mine øre kunne få lidt stilhed = aaaah! Dernæst ventede os en udfordring, idet vi skulle igennem immigrations tolden, men Juhuuue de lod os komme ind – og gav mig samtidig opholdstilladelse til d. 18 Januar 2011, og så skal det dernæst fornyes igen.
Efter som vi (Kasper, Cathrine og jeg) ikke var helt sikre på hvor I alverden vi skulle hen, var vi lidt spændte på hvad der nu skulle ske, og om der overhovedet var nogle til at tage imod os. – men selvfølgelig. Vi blev modtaget af nogle søde Star tour guide, som fik os smidt i en mini bus og så mod kurs til Merlin beach resort, blue village exotic. – min fremtidige arbejdsplads!
Ved ankomst til hotellet ventede vores manager, Simon Arvidson på os. Han er i øvrigt en rigtig flink fyr, og så er han dansk, det er nu dejligt. Han stod klar med en rundvisning på hotellet og en masse, masse information om alt mellem himmel og jord.
Jeg kan love jer for, det er et lækkert hotel jeg skal arbejde på. Det er kæmpe stort og indeholder alt hvad hjertet kan ønske sig. ++++ sindssyg billig massage! Kom til mig, kom til mig :D

På hotellet er også at finde en super lækker buffet, som vi er så heldige at få lov at benytte, morgen, middag og aften. Det vil så sige at vi om middagen ikke skal spise af den kæmpe buffet, men sammen med alle de andre ansatte på hotellet, hvilket betyder at maden er lokal. Det bliver spændende :D  Jeg har hørt at det skulle være ganske stærkt, men nu må vi se.

Efter rundvisningen fik vi udleveret en masse dokumenter om al verden, som vi skal læse og så gik turen ud til hotellet hvor jeg har bosted det næste lange stykke tid.
Hotellet er ganske lækkert, eller det bliver det. Lige på nuværende tidspunkt er det nemlig under renovering. Vores værelser er dog færdige, og wow de er nu lækre.
Jeg har fået et rimelig stort værelse, med bad og en lille altan +++ en seng på størrelse med jeg ved ikke hvad – den er kæmpe og dynen ligeså! –
Lige nu ligger jeg og slapper af med en omgang Ghost Whispers mens jeg samler energi til at få noget aftensmad med hele mit team, på 13 stk.
Resten af aften står den hvis bare på afslapning og så tidligt i seng, så jeg kan være frisk til i morgen, hvor jeg skal gøre bamse klubben klar til på søndag, hvor vores vinter sæson starter og de første gæster kommer J
Jeg håber, at I alle har det godt! – elsker og savner jer.

1 kommentar:

  1. Det er rigtig dejligt at læse om dine første oplevelser samt hvordan det er dernede... Skønt lyder det til at være. Det glæder os positivt.. Det bliver en fantastisk oplevelse for dig.. Glæder os til at høre mere. Du er fantastisk..
    Knus os alle her i Hastrup incl. mor, far og Birgitte.

    SvarSlet