lørdag den 23. april 2011

Aaah, ankomst :)

Efter en laaang rejse ankom jeg endelig til Cypern, mit nye hjem.
Torsdag efter ankomst fik jeg pakket ud og skulle så senere om aften mødes med mit kommende team og spise, som en velkomstmiddag for mig. - og træt som jeg var efter rejsen sov jeg selvfølgelig over mig og vågner af et opkald fra min manager, om hvor jeg bliver af. Det skal samtidig siges at jeg bor på grundplanen og vores mødested altså lige var udenfor min dør ! Spørg mig om det var pinligt at åbne den dør, JA TAK :D Hvilket suveræn start :p
Middagen var super hyggelig og endte selvfølgelig med en lille bytur med nogle af pigerne fra teamet og så mødte vi nogle af kollegaerne fra Hotel Althea. Nice nice!
Næste dag stod der på skeamet "Study Agia Napa" på cykel :o Jeg som ikke har cyklet i jeg ved ikke hvor lang tid - det skulle nok blive spændende :p Men det gik helt fint, byen var ikke så stor som jeg havde forventet. Derefter var jeg på min kommende arbejdsplads, Callisto. Det er et super nice hotel, med rigtig imødekommende ansatte. Det bliver godt at komme igang.
Idag har jeg haft study "Ela Ela Larnaca" med Eva fra Althea samt Jonas og Frida fra Naussica. Det var en ganske udmærket udflugt, dog ikke den bedste jeg har været på :) Det er vel begrænset hvad som slår Thailand og udflugterne der.
I aften står den på bytur endnu engang med en masse af kollegaerne. Det ser jeg frem til, da jeg endnu ikke har mødt alle endnu, så det bliver super :D

Og jubii, min roomie kom i nat - dog har jeg kun mødt hende ganske kort - men hvor nice det bliver ikke at skulle bo alene længere. Hun skulle også være ganske glad for at feste, så det bliver fedt :p

Jeg vil smutte og finde frem en hårkur - Ha det godt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar